Angelica och Tobias

Här kommer några foton från min härliga kärleksfotografering med fina Angelica och Tobias. Ett helt underbart par att fotografera. Så mycket glädje och kärlek. Jag hade även hittat ett blommande körsbärsträd och tillsammans med det fina kvällsljuset blev det ett perfekt ställe till vår fotografering.


Hej Sophia
Jag och min fästman ska gifta oss den 21maj. Fick se dina vackra foton via en vän, hon berättade även att du inte ska fota i sommar. Då vi gifter oss innan sommaren hoppas jag att det inte är fel av oss att fråga om du är intresserad av och kan fota oss innan vår vigseln och eventuellt under vigseln?

Vänliga hälsningar från
Liselott och Klas

2016-03-07 // 22:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback