Mitt lyxpaket

När man bokar mig som fotograf så kan man välja på olika paket. Min största paket som jag ännu inte marknadsfört innehåller 1-2 timmar fotograferande samt alla utvalda foton samlade i en fin fotobok. Under en sådan fotografering finns möjlighet att ta många olika foton, exempelvis foton på familjen samlad, enskilda porträtt av familjemedlemmarna, foton på barnen när de leker m.m.  Med fotoboken blir fotograferingen verkligen ett minne för livet och risken att fotona blir liggandes på datorn försvinner. Priset ligger på 2950kr men jag kommer ge 500kr rabatt till de tre första som bokar paketet.
 
För någon vecka sedan fotograferade jag fina familjen Sandblom. Här kommer några utvalda favoriter.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback