Anna och Peter

Tidigare i år så efterlyste jag ett par som skulle vilja hoppa i sina bröllopskläder och bli fotograferade av mig. Anna och Peter nappade och för några veckor sedan genomförde vi fotograferingen uppe på Hunneberg. Syftet med fotograferingen för min del var att få foton till min hemsida som reprensenterar min bildstil så kommande bröllopspar som vill boka mig kan få en känsla över hur mina foton kan se ut. För att fotograferingen skulle bli så lik en riktig bröllopsfotografering som möjligt hade jag även efterlyst en frisör som skulle kunna tänka sig att göra håruppsättning och smink på bruden. Cecilia som arbetar på Prins Hårsalong i Vänersborg nappade och hon gjorde en jättefin håruppsättning på Anna. För mig var det lite extra kul att just Cecilia nappade för hon gjorde nämligen min bruduppsättning för 7 år sedan när jag gifte mig. Anna och Peter var ett riktigt bra val till denna fotograferingen. De var så härliga och fina och det kändes nästan lite som att det var på riktigt. Det var inte lätt att välja ut vilka foton som skulle vara med på min hemsida (som inte är färdig ännu) men slänger ut en riktig bildbomb här på bloggen.
 
 
 
 
 
 
 
 


HEEELT UNDERBARA BILDER SOPHIA!

2014-07-14 // 19:10:40

Så vackra bilder! :)

2014-07-18 // 20:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback