Fina Svea

Nu var det verkligen längesedan jag uppdaterade bloggen. Jag har haft fullt upp med bröllop och andra fotograferingar så inte riktigt hunnit med. Men så mycket jag har att visa här framöver! Idag kändes det dock som det var dags för ett blogginlägg. Regnet vräker ner där ute och sommaren känns som den hastigt tog slut för någon vecka sedan. Kanske mycket för att det varit en så otroligt fin och varm sommar att man blivit lite bortskämd. Nu är det lite mer vanlig svensk sommar vilket känns mer som höst. Jag har dock inget emot lite svalkigare väder men regnet får gärna komma på natten och inte på dagen. Fått ställa in två fotografingar denna veckan, vilket alltid är lite trist. För några veckor sedan när jag fotografera lilla Svea var det dock riktigt härligt sommarväder och vilket litet charmtroll hon var. Svårt att välja foton för hon är så charmig på alla men här kommer några.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback